.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آرایشگر سارق در نکا به دام پلیس افتاد
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری آرایشگر زنان که طلا و زیور آلات مشتریان خود را به طرز ماهرانه و حرفه‌ای سرقت می‌کرد، خبر داد
آرایشگر سارق در نکا به دام پلیس افتاد

ب.ه گزارش شمال نیوز ، سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان زن به مراجع انتظامی مبنی بر سرقت و یا مفقود شدن طلاجات و زیور آلات آنان، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان نکا قرار گرفت.

 

او افزود: پس از بررسی‌های همه جانبه و با توجه به مفقود شدن طلاجات شاکیان پرونده پس از حضور آرایشکر زن و همراه وی در منازل آنان، ماموران به این دو زن مظنون و با اخذ دستور قضایی متهم را دستگیر کردند.

 

سرهنگ عزیزی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت طلاجات مشتریان خود با شگردی خاص و متبحرانه و در حین انجام کار اعتراف کرد.

 

او با بیان اینکه متهم ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت از مشتریان خود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهر وندان توصیه کرد مراقب شگرد‌های شیادان باشند و هر فرد غریبه‌ای را تحت عنوان آرایشگر، تعمیر کار و مامور ارگان‌های مختلف به منازل راه ندهند و بعد از شناسایی و مشاهده کارت شناسایی اجازه ورود دهند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.